لوازم اسپرت بی ام و

بازرگانی اصفهانی مفتخر است تا تمامی لوازم یدکی بی ام و , و همچنین لوازم اسپرت سری M بی ام و را به صورت صد در صد اورجینال و تضمینی به مشتریان محترم ارائه کند. برای اطلاعات بیشتر کافی است به صفحه ی محصولات مراجعه کرده یا با ما در تماس باشید. اگر محصول مورد نظرتان را در سایت پیدا نکردید , می توانید با گذاشتن سفارش , تهیه ی آنرا به ما بسپارید.

لوازم اسپرت بی ام و

با مدل های M و اسپرت بی ام و بیشتر آشنا شوید

حضور در دنیای موتور اسپرت و اتومبیل رانی اهمیت بسیار زیادی برای خودرو سازان جهان دارد , و کمپانی معتبر بی ام و نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت M که از شرکت های زیر مجموعه ی بی ام و است , سالهاست با تقویت مدل های مختلف بی ام و , یک تجربه ی هیجان انگیز و متفاوت را به رانندگان هدیه می دهد. در ای مقاله سعی داریم بیشتر با شرکت M و این اتومبیل های اسپرت بی ام و آشنا شویم.

پیدایش شرکت M

تا پیش از دهه ی 70 , بی ام و در مسابقات اسپرت و فرمول 1 توفیقی نداشت و به همین دلیل به عنوان یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین خودرو سازان اسپرت در دنیا شناخته نمی شد. از دهه‌ی ۷۰ میلادی، با رشد اقتصادی اروپا و رونق مسابقات اتومبیل‌رانی در کلاس‌های مختلف، بی ام ‌و متوجه نیاز خود به مدیریت مستقل و تخصصی در دنیای موتور اسپرت شد. همچنین با توجه به موفقیت خودرو سازان ایتالیایی مثل مازراتی و فراری در مسابقات موتوراسپرت و بازار های جهانی , بی ام و دریافت که برتری در فروش خودرو های اسپرت بدون کسب عناوین در مسابقات اتومبیل رانی , امری محال و دور از دسترس است.
در ابتدا، ۳۵ مهندس و کارمند برای فعالیت در M استخدام شدند. تعداد پرسنل، بعد از ۱۵ سال به ۴۰۰ نفر رسید که باتوجه‌به تیراژ تولید و حجم بالای فعالیت در زمینه‌های مختلف ورزشی و صنعتی، نشانه‌ای از مدیریت عالی و بهره‌وری بسیار خوب کارکنان در این شرکت بود. در ۴۷ سال گذشته، تنها ۶ مدیرعامل در راس بی‌ام‌و M حضور داشته‌اند که در نوع خود، کم‌نظیر است.

فعالیت شرکت M

اتومبیل های بی ام و که نشان تجاری M را به همراه داشته باشند , از نظر امکانات رفاهی و توانایی پیشرانه , برتر از مدل های استاندارد خواهند بود. برای مثال , ارزان ترین خودروی سری 5 با امکانات M که اصطلاحا M5 نامیده می شود , نسبت به گران ترین و مجهز ترین خودروی این سری که به طور استاندارد توسط کارخانه ی بی ام و ساخته می شود , قوی تر و پیشرفته تر خواهد بود. علاوه بر این , خودرو های اسپرت سری M , از قابلیت هایی چون صندلی های مسابقه ای , سیستم تعلیق کم ارتفاع , لاستیک های کمتر و رینگ های بزرگ تر بهره می برند که فقط مخصوص این سری است و خودرو ها را برای رانندگی در پیست نیز مناسب می کند.
خریدار یک مدل استاندارد از خودروهای بی ‌ام ‌و، می‌تواند صرفا امکانات رفاهی و ظاهری سری M را سفارش دهد. در این حالت، محصول نهایی دارای حرف M در انتهای نام خود خواهد بود. به‌عنوان مثال، بی ‌ام ‌و 530i با آپشن‌ های M و پیشرانه استاندارد، کد 530iM خواهد داشت اما چنانچه مجهز به پیشرانه ‌ی اختصاصی سری M ‌ و امکانات فنی شرکت موتوراسپرت بی‌ ام ‌و باشد، M5 نام دارد. این کد گذاری، در محصولات مدرن بی ‌ام ‌و مثل سری ۸ نیز وجود دارد و مدل‌های M850 و M840d دارای حرف M در ابتدای نام خود هستند. البته باید توجه داشت که شاسی‌ بلند ها و کراس‌اور های بی ‌ام‌ و همراه‌با تجهیزات و پیشرانه سری M، مثل X6M و X5M، این حرف را در انتهای نام خود دارند.

لوازم اسپرت بی ام و

امروزه، تقریبا تمامی خودرو های ساخت بی ‌ام ‌و به جز مدل ‌های Z با آپشن‌ های سری M هم عرضه می‌شوند. از کوچک‌ ترین مدل با بدنه‌ ی سری یک تا لوکس ‌ترین محصول از سری ۷، درکنار کراس‌اور های X2 تا X6 با امکانات فنی و رفاهی M قابل خرید در بازار جهانی هستند. تازه‌ ترین شاسی‌ بلند بی‌ام‌و با کد X7 هم به ‌زودی با آپشن‌ های M و کد X7M عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه نسل جدید سری ۸ نیز، تاکنون فقط به‌صورت محصول انحصاری برند M با مدل‌های M850i و M840d تولید شده است.

براساس آمار فروش سالیانه، حدودا از هر ۲۰ تا ۲۵ خودروی ساخت بی ‌ام‌ و، یک دستگاه شامل سری M می‌شود. نکته‌ ی جالب اینکه، در سال ۲۰۱۸، فروش محصولات بی ‌ام‌ و با رسیدن به عدد ۲,۴۹۰,۶۶۴ دستگاه، ۱.۱ درصد رشد کرد؛ اما عرضه‌ی خودرو های M، نزدیک به ۲۷.۲ درصد افزایش داشته و به عدد ۱۰۲,۷۸۰ دستگاه رسیده است. این آمارها نشان می‌دهند، تقاضا برای محصولات بی ‌ام ‌و M در آینده ‌ی نزدیک، بیشتر از سال‌ های گذشته خواهد بود.
با تمام این اوصاف و اهمیت نشان تجاری M در فروش محصولات بی ام و , نباید از حضور این برند در مسابقات جهانی چشم پوشی کرد. اگرچه شرکت M تنها بین سال های 2006 تا 2009 به طور مستقل در مسابقات فرمول 1 شرکت داشت , اما این کمپانی در مسابقات مختلف از جمله فرمول E , مسابقات استقامت جهانی (WEC) , DTM , ایمسا , و همچنین سری های مختلف کلاس GT موفقیت های بسیار و سابقه ی طولانی دارد.

لوگوی شرکت M

لوازم اسپرت بی ام و

لوگوی این شرکت از حرف M , به همراه سه رنگ قرمز , آبی پر رنگ و آبی کم رنگ تشکیل شده است. این ترکیب رنگ زیبا , به مرور و ضمن همکاری شرکت M با برند های مختلف صورت گرفته است.
رنگ آبی کم رنگ در سمت چپ لوگو برگرفته از پرچم ایالت باواریا , خانه ی کمپانی بی ام و است. رنگ قرمز , به شرکت روغن موتور آمریکایی Texaco اشاره دارد که از زمان های قدیم حامی مالی و همکار تیم بی ام و در مسابقات اتومبیل رانی مختلف بوده است. رنگ آبی تیره در وسط نیز , صرفا برای زیبایی به لوگوی شرکت اضافه شده و همچنین , اشاره به قطع همکاری بی ام و , با شرکت Texaco دارد.
درواقع ، رنگ‌های آبی روشن، آبی تیره و قرمز، پیش از فعالیت شرکت موتوراسپرت بی‌ ام ‌و (BMW M) نماد تیم اتومبیل ‌رانی این برند بودند و پس از تأسیس این بخش، حرف M به رنگ‌ های سه گانه ، اضافه شد.

برترین خودرو های اسپرت بی ام و سری M

در تاریخ 37 ساله ی بی ام و های سری M , محصولات بی نظیری وارد بازار شده است که محبوبیت زیادی کسب کردند و فروش بالایی داشتند. در ادامه ی مقاله , چند مورد از این اتومبیل های اسپرت را به شما معرفی می کنیم.

بی ام و اسپرت M1

لوازم اسپرت بی ام و

سال 1972، یک طرح اولیه با نام بی ‌ام‌ و توربو، مورد توجه مهندسان M قرار گفت تا اولین محصول اختصاصی این برند باشد. برای حضور بی ‌ام‌ و در فرمول یک و بسیاری دیگر رقابت ‌های سطح بالای اتومبیل‌ر انی، عرضه‌ ی مدل ‌های سوپراسپرت جاده‌ ای برای عموم ضرورت داشت. به همین دلیل، دپارتمان موتوراسپرت بی ‌ام‌ و تصمیم به تولید محصول اختصاصی با تیراژ بیشتر از 400 دستگاه گرفت.

این خودرو قدرت 277 اسب ‌بخار داشت و توانست با زمان ‌گیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 5.4 ثانیه و رسیدن به سرعت 265 کیلومتر بر ساعت، سریع‌ ترین مدل ساخت آلمان در زمان خود باشد. نمونه‌ های مسابقه ‌ای از این خودرو (تصویر بالا) با کد M1 Procar بین سال‌ های 1979 تا 1986 موفقیت‌ های زیادی در رقابت ‌های مختلف کسب کردند.

بی ام و اسپرت M8

بی ام و M8

شرکت بی ام و در اوایل دهه ی 90 میلادی بر خلاف رقبای ایتالیایی خود از شرایط اقتصادی بسیار خوبی بهره مند بود و به همین دلیل تصمیم به تولید یک مدل سوپر اسپرت جدید گرفت. بی ام و M8 یک خودرو با قدرت 550 اسب بخار , پیشرانه ی 12 سیلندر , سوپاپ برقی و سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب بود.

مدیران بی ام و فقط یک دستگاه از این اتومبیل تولید کردند و ترجیح دادند مستقیما وارد مسابقات سوپراسپرت نشوند. به جای آن , مدل 850CSi را با قدرت 375 اسب بخار روانه ی بازار کردند که مدل تعدیل شده ی نسخه ی M بود.

بی ‌ام‌ و اسپرت E46 M3 CSL

بی ام و M3

این خودرو یکی از محبوب ترین خودرو در بین طرفداران بازی های کامپیوتری بود. یک مدل رویایی و جذاب که به عقیده ی بسیاری از کارشناسان بهترین خودروی اسپرت تقویت شده سری M بی ام و است. این ماشین با قدرت 360 اسب بخار , 0 تا 100 را در عرض 4.8 ثانیه طی می کند. بی ام و E46 M3 CS که در سال 2003 به بازار معرفی شد , همچنین می تواند در عرض 16.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد.

ر کمتر از یک سال، 1358 دستگاه M3 CSL ساخته شد. این خودرو با رینگ‌ های 19 اینچ 16پر، لاستیک‌ های میشلن پایلوت اسپرت کاپ به پهنای 265 میلی‌ متر در عقب و کالیپر ترمز های بزرگ در جلو، کاملا متفاوت از دیگر محصولات بی‌ ام‌ و در زمان خود بود. نمونه‌ های کلکسیونی از M3 CSL امروز، حدود 60 هزار دلار قیمت دارند.

بی ‌ام‌ و اسپرت M3 مدل E92 و E93

بی ام و e93

بی ام و سری 3 که در سال 2003 تولید شد , فقط یک مدل چهار در داشت و علاقه مندان به ماشین های اسپرت دو در , یابد سراغ نسخه ی M3 این خودرو می رفتند. پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری و ۴.۴ لیتری، به ترتیب سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۴.۷ و ۳.۹ ثانیه فراهم می‌کردند که برای یک خودروی سایز متوسط ۱۸۰۰ کیلوگرمی، فراتر از انتظار بود. 

تا سال ۲۰۱۳، نسخه‌های تولید محدود این خودرو، مثل M3 ZCP و M3 GTS هم با قیمت‌های بیش از ۱۰۰ هزار دلار تولید شدند.

شاسی‌ بلند های اسپرت بی ام و X6M و X5M

بی ام و x6m

انندگی با یک شاسی ‌بلند که ظرف 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد، آرزوی بسیاری از علاقه‌ مندان به خودرو های پهن‌پ یکر است. در رقابت با پورشه کاین توربو و مرسدس بنز AMG GLE 63 S ، مدل‌های X5 و X6 بی‌ ام‌ و حضور دارند.

مدل 2019 از X6M و X5M، حدود 3.8 ثانیه پس از شروع حرکت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌ رسند و نهایت سرعت محدود شده به 250 کیلومتر بر ساعت دارند. آستانه قیمت این خودرو ها، 100 هزار دلار است.

موتورسکیلت اسپرت بی ‌ام‌ و M

موتورسیکلت اسپرت بی ام و

شرکت M تنها برند دنیا است که هم‌ زمان، علاوه ‌بر بهینه ‌سازی خودرو های اسپرت، بعضی از موتورسیکلت‌ های بی ‌ام‌ و را نیز ارتقا می‌ دهد. در سال 2016، موتورسیکلت S1000 RR با آپشن‌ های M معرفی شد که قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌ ی استاندارد داشت. امروزه، آستانه قیمت نمونه ‌ی پایه از S1000 RR در مدل جدید، 20 هزار دلار است؛ اما امکانات سری M، حدود 5 هزار دلار به قیمت آن می‌افزاید.

منبع : www.zoomit.ir

قطعات اسپرت بی ام و

بازرگانی اصفهانی با سال ها تجربه در واردات قطعات اسپرت بی ام و ,خیال علاقه مندان بی ام و را بابت تامین لوازم اسپرت مورد نیازشان راحت کرده است. ما انواع لوازم اسپرت بی ام و را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما تهیه می کنیم.

برای دیدن سایر محصولات می توانید از صفحات لوازم تزیینی بی ام و , قطعات بی ام و و اکسسوری بی ام و دیدن فرمایید.