لوازم جلوبندی بی ام و

بی ام واستور تامین کننده لوازم جلوبندی بی ام و می باشد. شما عزیزان میتوانید بر اساس مدل بی ام و خود انواع لوازم جلوبندی را به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش دهید. برای دریافت مشاوره رایگان خرید لوازم یدکی بی ام و با کارشناسان ما در بی ام و استور تماس حاصل نمایید.

لوازم یدکی بی ام و سری 7

بوش طبق بی ام و

انتخاب سری بی ام و

ترموستات بي ام و ٥٢٨

انتخاب سری بی ام و

کمک بی ام و328 چپ-BMW 37116793865-F30

انتخاب سری بی ام و

لنت جلو بی ام و 34116851269

سفارش لوازم جلوبندی بی ام و

در صورتی که قطعه مورد نظر را در لیست قطعات سایت پیدا نکردید میتوانید با پر کردن فرم سفارش قطعات بی ام و لوازم مورد نظر خود را سفارش دهید.

بی ام و استور سالهاست در زمینه واردات انواع لوازم یدکی بی ام و و لوازم جلوبندی بی ام و فعالیت مینماید. ما قطعات اورجینال بی ام و  را به صورت دست اول با قیمت مناسب وارد مینماییم.

سفارش لوازم جلوبندی و سایر قطعات بی ام و

جلوبندی بی ام و

جلوبندی بی ام و , وظیفه ی اصلی محافظت از خودرو در برابر ضربات و همینطور پستی و بلندی ها را بر عهده دارد. همچنین راحتی فرمان پذیری و هندلینگ خودرو نیز ارتباط مستقیم با جلوبندی آن دارد. جلوبندی بی ام و , بسته به طراحی اتومبیل متفاوت می باشد. طراحان و مهندسین این کمپانی با بهره گیری از جدید ترین فناوری های روز دنیا , خیال مشتریان خود را بابت عملکرد بی نقص جلوبندی بی ام و در پیچ ها و سطوح شیبدار راحت کرده اند.

جلوبندی بی ام و

طراحی جلوبندی بی ام و

جلوبندی بی ام و , از مهم ترین و حساس ترین قسمت های این خودرو به شمار می رود. شرکت بی ام و  همیشه سعی داشته که جلوبندی خودرو‌ های خود را تحت تاثیر سبک استریم لاینینگ طراحی کند. این سبک از طراحی خودرو , همانطور که برخورد ذرات و جریانات هوا را با اتومبیل کاهش می‌دهد , تاثیرات مطلوبی در جذب ضربه ‌های وارد به کابین نیز ایجاد می‌کند.

خودرو های بی ام و به شتاب گیری و سرعت بالا شهره هستند. به همین دلیل کمپانی بی ام و همیشه سعی داشته تا در هر نسل , از وزن خودرو های خود بکاهد. اما هنگامی که بحث هندلینگ و محافظت از بدنه ی خودرو در میان باشد , استحکام و کارایی جلوبندی بی ام و در اولویت قرار می گیرد. به همین دلیل است که معمولا جلوبندی بی ام و سنگین تر و استوار تر از سایر قسمت های این اتومبیل می باشد.

به عنوان مثال در سری ۵ و ۷ جدید خودرو‌های بی ام و , در ساختار بدنه ی خودرو شاهد قطعات یکپارچه آلومینیومی با آلیاژ سبک هستیم و اگر توان هزینه ی بیشتر را دارید , می‌توانید با پرداخت ده هزار یورو بیشتر‌ اسکلت بدنه تمام فیبر‌کربنی داشته باشید. اما وقتی ساختار کلی خودرو را بررسی می‌کنیم شاهد تفاوت هایی در جلوبندی بی ام و با کل بدنه هستیم. در قسمت جلو‌بندی می‌توان مشاهده کرد که برای طراحی این قسمت , کمپانی بی ام و از دو لایه آلومینیوم و یا یک لایه فیبر کربن همراه با یک لایه آلومینیوم استفاده کرده است که این امر باعث سنگین تر شدن جلوبندی خودرو و در نتیجه هندلینگ و کنترل بهتر خودرو می‌شود. همینطور این ویژگی به سیستم ESP اتومبیل اجازه می‌دهد که زمان بیشتری برای آنالیز کشش خودرو داشته باشد.

با توجه به اهمیت سلامت جلوبندی بی ام و در هندلینگ و ایمنی سرنشینان خودرو , حتما در نظر داشته باشید که برای تعمیر بی ام و خود به افراد متخصص مراجعه کرده و از لوازم یدکی اورجینال بی ام و استفاده بفرمایید.

جلوبندی بی ام و

فناوری های استفاده شده در جلوبندی بی ام و

کمپانی بی ام و همیشه در معرفی به روز ترین و پیشرفته ترین فناوری ها در خودرو های خود پیشتاز بوده است. جلوبندی بی ام و نیز از این امر مستثنی نبوده و فناوری آن در هر نسل به روز می شود. در ادامه برخی از این فناوری های جدید را به شما معرفی می کنیم.

یکی از این فناوری های جدید به کار رفته در جلوبندی بی ام و , فناوری تقسیم نیروی ترمز بین چرخ‌ها یا EBD (Electronic Brake force Distribution) است. EBD همواره همراه با سیستم تعلیق و ترمز‌ها برای کنترل بهتر خودرو در هنگام ترمز‌های ناگهانی کار می‌کند.

سیستم EDC , یکی دیگر از فناوری ‌هایی است که در جلوبندی بی ام و به کار رفته است. این پکیج هندلینگ جلوبندی بی ام و , با استفاده از کمک فنرها به صورت هوشمند , تعادل اتاق خودرو را در سرعت‌ های بالا , در سر پیچ ها و همینطور جاده های ناهموار کنترل می کند.

سیستم DSC (Dynamic Stability Control) نیز سامانه‌ ی منحصر به فرد
جلو بندی بی ام و است که با کمک سه سامانه ‌ی دیگر یعنی ABS , ASC+T و CBC به کنترل سیستم فنربندی می ‌پردازد.

 

جلوبندی بی ام و

جلوبندی بی ام و به دلیل حفظ ایمنی خودرو و سرنشینان در برخورد ها و پستی و بلندی ها , از مستهلک ترین قسمت های خودرو به شمار می رود و نیازمند تعمیر و رسیدگی منظم می باشد. برای همین مراجعه به مکانیک های متخصص و همچنین تهیه ی لوازم جانبی اصل بسیار مهم می باشد. ما در بی ام و استور مفتخریم تا تمامی لوازم یدکی و لوازم جانبی بی ام و را به صورت اورجینال و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه کنیم.

منبع: www.lucapro.com