لوازم تزیینی بی ام و

انتخاب سری بی ام و

سپر m بی ام و 528

انتخاب سری بی ام و

سپر m بی ام و 518

انتخاب سری بی ام و

سپر m بی ام و 320

انتخاب سری بی ام و

سپر M بی ام و X4

انتخاب سری بی ام و

سپر M بی ام و X5

انتخاب سری بی ام و

سپر M بی ام و X6

انتخاب سری بی ام و

اسپویلر عقب بی ام و X6

اکسسوری بی ام ومشاهده همه

انتخاب سری بی ام و

سپر m بی ام و 320

اکسسوری بی ام و

پدل شیفت بی ام و 330

انتخاب سری بی ام و

فرمان بی ام و X1

انتخاب سری بی ام و

جلو پنجره بی ام و X1

بازرگانی اصفهانی وارد کننده ی انواع لوازم تزیینی بی ام و به صورت کاملا اورجینال و دست اول می باشد. ما به شما کمک می کنیم تا لوازم تزیینی بی ام و خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. اگر محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید , می توانید با ما در تماس باشید و یا اینکه لوازم تزیینی بی ام و مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای سفارش لوازم یدکی بی ام و و همینطور اکسسوری بی ام و می توانید به صفحات دیگر سایت ما مراجعه فرمایید.

لوازم تزیینی بی ام و

لوازم تزیینی بی ام و چیست؟

اتومبیل های بی ام و از نظر طراحی و زیبایی زبانزد خاص و عام هستند. با این حال هستند کسانی که به این هم راضی نبوده و با اضافه کردن لوازم تزیینی به ماشین بی ام و خود زیبایی آن را دو چندان میکنند. کیت های بدنه از لوازم اصلی تزیینی بی ام و به حساب می آیند. از دیگر لوازم تزیینی بی ام و , می توان به سر دنده , کاور فرمان , کف پایی و … لوازم اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از لوازم تزیینی بی ام و می پردازیم.

بادی کیت یا کیت بدنه چیست؟

لوازم تزیینی بی ام و

بادی کیت یا کیت بدنه به لوازمی گفته می‌شود که روی بدنه ماشین نصب می شود و زیبایی آن را دو چندان میکند. بادی کیت معمولا شامل سپر جلو , سپر عقب , اسپویلر , هود و لبه های کناری می شود. جنس بادی کیت ها معمولا از فایبرگلاس , پلی اورتان و یا پلاستیک abs می باشد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.

چرا کیت بدنه بخریم؟

کیت های بدنه از لوازم اصلی تزیینی بی ام و به شمار می‌روند. اگر می خواهید خودروی بی ام و شما ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته باشد , بادی کیت ها بهترین گزینه برای این کار هستند. شما حتی می توانید با اضافه کردن لوازم تزیینی بی ام و به خودرو های دیگر , ظاهری شبیه به بی ام و به اتومبیل خود دهید.

بادی کیت شامل چه چیز هایی می شود؟

کیت های بدنه ی کامل , معمولا شامل سپر جلو , لبه های کناری (side skirts) و سپر عقب می باشند. برای اطلاع از لوازم موجود در کیت ها , حتما قبل از سفارش گذاری با ما در تماس باشید. برخی از کیت های بدنه شامل اسپویلر , هود و سایر لوازم تزیینی نیز هستند.

آیا بادی کیت روی سپر اصلی نصب می شود یا جایگزین آن می شود؟

لوازم تزیینی بی ام و

برخی از کیت های بدنه روی سپر اصلی نصب و برخی دیگر جایگزین آنها می شوند. اکثر بادی کیت ها از شما می خواهند که سپر های فابریک خودروی خود را برداشته و سپر های جدید خود را نصب کنید. البته برای نصب اکثر کیت ها از همان لوازم و پیچ و مهره هایی استفاده می شود که سپر های اصلی را نگه داشته اند. 

آیا بادی کیت ها برای استفاده ی روزمره مناسب اند یا فقط جنبه ی تزیینی دارند؟

اگر کیت های بدنه به درستی نصب شوند , بسیار محکم و ایمن خواهند بود. البته , کیت های فایبرگلاس در صورت ضربه خوردن ممکن است ترک بردارند , اما کیت های پلی اورتان از انعطاف پذیری بالاتری برخوردارند. در مجموع , اینطور نیست که این کیت ها فقط لوازم تزیینی بی ام و باشند , بلکه از مقاومت بالایی برخوردارند و کارایی بسیار مناسبی دارند.

آیا می توان قطعات مختلف چند بادی کیت را با هم ترکیب کرد؟

البته که بله! به یاد داشته باشید که بهتر است کلیه ی لوازم بدنه ی شما از یک نوع و یک برند باشد. چرا که در این صورت می توانید در هزینه هایی مثل پست و جا به جایی صرفه جویی کنید. اما اگر به هر دلیلی دوست داشتید که لوازم تزیینی بی ام و خود را از بادی کیت های مختلف تهیه کنید , با ما در بازرگانی اصفهانی در تماس باشید.